fredag 20 juli 2012

Diamonds, Hiss eller Diss?




Jag ser det bara som ännu ett sätt för MSP grundarna att tjäna pengar. Visst de måste ju tjäna pengar på något sätt för att få hemsidan att gå runt , men det börjar bli lite väl mkt av det nu. Själv skulle jag aldrig få för mig att lägga riktiga pengar på ett VIP eller diamonds medlemskap. De gångerna jag varit VIP är då jag placerat mig en av tävlingarna. Därför rör inte Diamonds medlemskapet mig något, Men vad tkr ni om Diamonds? Skulle ni kunna tänka e köpa det?


6 kommentarer:

  1. Jag håller med!

    SvaraRadera
  2. Hur får man tag på Diamonds?

    SvaraRadera
  3. Det enda sättet att få tag på Diamonds är att köpa VIP.
    1 vecka = 7 diamonds = 40kr
    1 mån = 35 diamonds = 110kr
    3 mån = 105 diamonds = 249kr
    1 år = 350 diamonds = 599kr

    SvaraRadera
  4. Diamonds är ganska bra tycker jag, eftersom man får fördelar av dem. Fame hjulet är jättebra tycker jag, eftersom det är ett snabbt och enkelt sätt att tjäna fame på. Halva priset på kläderna är ju skitbra! Jag köpte 35 diamonds igår och fick en helt ny garderob nästan! Jag är jättenöjd med köpet och kommer köpa det igen! Så HISS! :)

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul för de som kan tänka sig lägga pengar på de, men jag skulle heller inte lägga pengar på det. Vet inte om jag ska Hissa eller Dissa det.

    SvaraRadera
  6. Man förlorar ju inget på det om man inte köper de eftersom den ger en nya saker, men alla gamla sakerna är ju kvar.. Så det är ju extra bra för de som köper dem men jag har inget emot dem direkt.. hiss!

    SvaraRadera